المشاركات

عرض المشاركات من مارس, ٢٠٢٢

أبوه و أمه راحوا مشوار راح استفيد بأخته

صورة

يستغل غياب زوجته عن البيت و ينيك بنته

صورة
 

فيلم سكس محارم نار بين الاخ والاخت

صورة
 

بنت مصرية باعتها لعشيقها فيديو وهي قالعة ملط وبتقوله كلام يهيج

صورة
 

غاب الأم و الاب عن المنزل فا حضر الشيطان 👹

صورة
 

خد صاحبته في المدرسة الثانوية البيت عشان يفرشلها وصاحبه بيصور

صورة
 

السيدة الأربعينية (الجزء الاول)

صورة
قصة : أنا و أمي المنقبة و ثالثنا الشيطان  أنا احمد من القاهرة عندي ٢٥ سنة و عندي محل موبايلات صغير كدة على قدي ، انا طول عمري من كبار محبي الجنس و كنت بضرب عشرة كتير جداً ، لاكن ما كنتش بفكر في جنس المحارم انا ليا اخ واخت ، أخويا الصغير يوسف عنده ٢٠ سنة ، ومنة دي بقى الاخت الكبيرة عندها ٣١ سنة ، متجوزة و جوزها مسافر برة و بينزل كل سنة و هي قاعدة معانا لغاية ما يرجع و يستقر في مصر ، انا الاخ الأوسط في ترتيب اخواتي ،  اما بالنسبة لأبويا بيشتغل بليل لأن ظروف شغله صعبة ، اما أمي إسمها مروة عندها 50 سنة منقب جميلة و جسمها أبيض وميلف كدة في نفسها في مرة كنت تعبان و دخلت بدرى عشان انام دخلت على السرير ونمت و لاكن لقيت أمي  نايمة جنبى لأن كنا في الصيف و المروحة  عايزة تتصلح ، لاكن انا عشان كنت تعبان و ميت من التعب نمت قبل ما إخواتى يطفوا التلفزيون و يخشوا اوضهم  نمت على سرير ماما المهم كونت هايج روحت ماسك الموبايل بتاعب و فتحت اتفرج على سكس ، و قبل  ما اضرب عشرة لقيت جلبية امى مرفوعة و بنطلونها  مقطوع من نحيت كسها و كسها كله باين ، طفيت الموبايل ورحت قالب نفسى...

قصة : فرح و أخوها شادي

صورة
قصة : فرح و أخوها شادي انا فرح بنت مصرية عندي 19 سنة في اولى كليه عندي اخ وسيم جدا اسمه شادي صاحباتي كلهم هيموتو عليا , طول عمري بحس ناحيته بمشاعر حب ورغبه بس كنت خايفة آخد اي خطوة , لحد ما واحدة صاحبتي اسمها دعاء قالتلي أخوكي قالي انك اجمل واحدة فينا ونفسه يتجوز واحدة زيك , انا بصراحة فرحت اوي بس قولت هو أكيد مبيقولهاش بأي مشاعر غير مشاعر الأخوة , فسألت صاحبتي وقولتلها وبعدين ؟ قالتلي انتم بينكم حاجة ؟ قولتلها : انتي اتجننتي دة اخويا , قالتلي ايه المشكلة برة الأخت بتنام مع اخوها عادي , قولتلها بلاش تخلف مين قالك كدة , قالتلي بصراحة اخويا اللي قالي كدة وأقنعني انه ينام معايا ونمت معاه , اتصدمت من كلامها وقولتلها بخرب بيتك دة انتي بنت , قالتلي من ورا يا هبله , باي عندي محاضرة . وسابتني روحت البيت ونمت بالليل وانا بفكر في كلامها وبدات أحس ان في أمل , خرجت اشرب من المطبخ لقيت اخويا بيعمل نسكافيه شافني قالي ازيك يا مزة دعاء كلمتك وضحك قولتله نعم يا خويا هو انت تعرف حكايتها هي واخوها دي قالي يا بنتي عادي خليكي فري , بصراحة اتفاجئت , لقيته سكت كدة وقالي بصي من الآخر بابا وماما هي...

علي و أخته رشا

صورة
قصة : علي و أخته رشا المتزوجة  انا شاب اسمي علي عندي 25 سنة وأختي اسمها رشا عندها 30 سنة و متجوزة وجوزها مسافر , اختي متوسطة الجمال لكن جسمها متفجر الأنوثة بمعنى الكلمة , بدأت احس ناحية اختي برغبه بعد ما شوفتها مرة عريانة بالصدفة وانا عندها في بيتها كانت خارجة من غرفة نومها ومتعرفش اني موجود انا معايا مفتاح الشقة وكنت رايح اطمن عليها عشان مش بترد على الموبايل , لما شافتني في الصالة اتخضت وقالتلي مش تقول انك هنا وبعدين افتكرت انها عريانة فضحكت وجريت على جوة و هي بتقول ينفع كدة يعني , انا بصراحة لحد اللحظة دي مكنتش بحس ناحيتها بأي حاجة , وروحت خبطت على غرفة نومها وقولتلها كنت جاي اطمن عليكي عشان مش بتردي على الموبايل انا مروح , وخرجت , صورتها وهي عريانة مفارقتش خيالي طول اليوم , تاني يوم الساعة 1 بالليل اتصلت بيا وقالتلي انا خايفة انام لوحدي ما تيجي تبات معايا , انا أخدت الموضوع بشكل أخوي عادي جدا وقولتلها ماشي وروحت لها شقتها , فتحت لي الباب وهي لابسة اسدال وهي بتضحك وبتقولي اهه احترام على الآخر اهه فأنا ضحكت بس بصراحة ضحكتها جننتني وأكتشفت اني بقيت بحس ناحيتها فعلا احساس مختلف تمام...

أقوى فيلم سكس محارم ساخن بين الأم و الإبن

صورة
 أقوى فيلم سكس محارم ساخن بين الأم و الإبن